Pomembnejši napotki za vračilo blaga:
- Ko vračate artikle prodajalcu (ZUPAN d.o.o.), morate priložiti obrazec za odstop od pogodbe. Priložite tudi kopijo računa.
- Artikle lahko vrnete osebno na naslov prodajalca ZUPAN d.o.o., Celestrina 3, 2229 Malečnik, Slovenija.
- Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in, da artikle ustrezno pripravite za transport (uporabite ustrezno varno embalažo).
- Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
- Če uveljavljate garancijo, boste popravljen artikel prejeli najhitreje, če garancijo uveljavljate neposredno pri proizvajalcu oziroma njegovem pooblaščenem servisu, ki je naveden na priloženem garancijskem listu.
- Blago je potrebno vrniti v nepoškodovani originalni embalaži z vsemi pripadajočimi dokumenti, ki jih je kupec prejel skupaj z izdelkom (navodila, garancija, itd)
Vračilo blaga ni mogoče v primeru če:
- je bilo blago posebej naročeno na željo kupca
- je bilo blago pripravljeno - šteto ali tehtano na željo kupca in niso bile kupljene že pakirane količine. V tem primeru je mogoče vračilo samo po dogovoru z prodajalcem – stranki se obračunajo stroški, ki so pri prodajalcu nastali s ponovnim štetjem, tehtanjem in pakiranjem vrnjenega blaga.
Na TRR uporabnika se vrne vplačani znesek z odbitkom bančnih in transportnih stroškov.
Vračilo blaga za pravne osebe
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, morate na to takoj opozoriti dostavljavca paketa, da boste kasneje lahko vložili postopek odškodnine pri DPD.
Če vam je paket dostavil DPD in ugotovite, da je artikel ali pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov marketing@zupan.si ali po telefonu na številko +386 2 471 60 50. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikla, DPD nalepke in pa opis poškodbe.